Τα τεταρτιμόρια του πλούτου


Οι περισσότεροι γνωρίζουν τον Robert Kiyosaki σαν τον συγγραφέα του best seller ''Πλούσιος Μπαμπάς Φτωχός Μπαμπάς''. Γνωρίζετε όμως ότι για 15 χρόνια αδιαφορούσε για το MLM (multilevel marketing ή πολυεπίπεδο μάρκετινγκ) γιατί το θεωρούσε απάτη;

ΤΑ ΤΕΤΑΡΤΗΜΟΡΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ

Ο Kiyosaki εισήγαγε τα τεταρτημόρια του πλούτου, ώστε να μπορέσουν οι άνθρωποι  να κατανοήσουν την ιδέα της οικονομικής ανεξαρτησίας – της ροής εισοδήματος. Τι δημιουργεί πλούτο και τι τους κρατά από το να γίνουν πλούσιοι.
Οι 4 κατηγορίες  των τεταρτημορίων  είναι  υπάλληλοι  (Ε), 
αυτοαπασχολούμενοι  (S),
επιχειρηματίες (Β) και
επενδυτές (Ι).
Η όλη ιδέα περιστρέφεται γύρω από το πώς οι άνθρωποι μπορούν να περάσουν από το Ε και S τεταρτημόριο  στο Β και Ι ώστε να είναι οικονομικά ανεξάρτητοι και ελεύθεροι. Όσοι  βρίσκονται  στα 2 αριστερά τεταρτημόρια ανταλλάσουν το χρόνο τους με χρήματα πχ. Δικηγόροι, γιατροί , αυτοαπασχολούμενοι, υπάλληλοι κά.  Και αποτελούν  το 90%  του εργατικού δυναμικού και το 10%  του πλούτου.
Το να είσαι στα τεταρτημόρια Β και Ι , μπορεί να μην είναι εύκολο καθώς πρέπει να κάνεις συνεχώς το καλύτερο για να διατηρήσεις την επιτυχία, αλλά όσοι  βρίσκονται εδώ έχουν τον χρόνο τους ελεύθερο και μπορούν να προγραμματίσουν πότε , που  και πόσο θα εργασθούν, καθώς η επιχείρησή τους δουλεύει  και χωρίς την δική τους παρουσία . Αυτοί αποτελούν το 10% του ανθρώπινου δυναμικού και το 90% του πλούτου.


                       


Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ROBERT KIYOSAKI KAI TOY NETWORK  MARKETING

Ο Kiyosaki είχε ένα φίλο που ήταν αρκετά επιτυχημένος και είχε δημιουργήσει μεγάλα εισοδήματα από μια MLM επιχείρηση . Όπως του εξήγησε ο φίλος του , η ιδέα της δημιουργίας εισοδήματος είναι κατανοητή από πολλούς ανθρώπους αλλά τους είναι αδύνατο να επενδύσουν σε μία συμβατική επιχείρηση λόγω του υψηλού κεφαλαίου που απαιτείται.
Αυτό ήταν τόσο ενδιαφέρον για τον Kiyosaki γιατί όχι μόνο είδε τον φίλο του να δημιουργεί μεγάλα εισοδήματα αλλά να βοηθά και άλλους να τα αποκτήσουν, κάτι που μέχρι τώρα γι αυτόν, που γνώριζε μόνο το συμβατικό εμπόριο, φάνταζε εξωπραγματικό.
Ο φίλος του ήταν δάσκαλος, μέντορας και προπονητής στους συνεργάτες του.
Είδε τη διαφορά στο πως ο φίλος του ήταν σε θέση να βοηθήσει ανθρώπους με ανοιχτό μυαλό να δημιουργήσουν πλούτο με τρόπο και διάθεση που ο ίδιος δεν θα μπορούσε με την δική του επιχείρηση ακινήτων που διατηρούσε … τελικά αυτό τον οδήγησε  στη γέννηση του βιβλίου  « Η επιχείρηση του 21ου αιώνα: ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Παραδόξως ο KIyosaki ο οποίος έγραφε για τις ακίνητες περιουσίες και έχοντας πουλήσει πάνω από 28 εκατομμύρια αντίτυπα σε όλο τον κόσμο, τώρα θεωρεί το δικτυακό μάρκετινγκ την επιχείρηση του αιώνα.  




Robert Kiyosaki
(πατήστε στο όνομα για να ανοίξετε τo πρωτότυπο στα αγγλικά.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου