Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

εποχή κρίσης;


ΕΠΟΧΗ ΚΡΙΣΗΣ Ή ΕΠΟΧΗ ΑΛΛΑΓΩΝ;

Είναι παροδική η κρίση που βιώνουμε ή προοίμιο αλλαγών στον οικονομικό και εμπορικό τομέα , και όχι μόνο;
Όλα  τα πράγματα στη ζωή κάνουν τον κύκλο τους. Όταν κάτι καταρρέει , κάτι άλλο γεννιέται. Κι έτσι η ελπίδα δεν πεθαίνει ποτέ!
Το οικονομικό μοντέλο που μας θέλει μόνο καταναλωτές και το κεφάλαιο που ξοδεύουμε καθημερινά σε είδη άμεσης ανάγκης να το καρπώνονται οι λίγοι, έκλεισε τον κύκλο  του.
Για σκεφτείτε… αγοράζουμε ένα σπίτι γιατί έχουμε κέρδος από την ακίνητη περιουσία μας.
Δε θα ήταν θαυμάσιο να έχουμε κέρδος και από την αγορά της ¨λιανικής περιουσίας¨ μας, δηλαδή από προϊόντα του νοικοκυριού μας που αγοράζουμε ούτως ή άλλως για τις καθημερινές μας ανάγκες ; έχετε ποτέ σκεφτεί πόσα χρήματα έχετε ξοδέψει για απορρυπαντικά, σαμπουάν, καλλυντικά, …; Μια περιουσία!!!
Ήδη η Γαλλία  από τον Μάιο του 2010, αναγνωρίζοντας τη συνεχώς αυξανόμενη άνοδο του δικτυακού μάρκετινγκ που ακόμα και σε περίοδο κρίσης σημείωσε ανάπτυξη του ετήσιου κύκλου εργασιών πάνω από 5%, υπέγραψε μία ιστορικής σημασίας συμφωνία-πλαίσιο, η οποία αποτελεί πραγματικό εφαλτήριο για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα.
Βάσει αυτής της συμφωνίας θα δημιουργηθούν άμεσα οι προϋποθέσεις που θα επιτρέψουν την είσοδο/επιστροφή στην αγορά εργασίας χιλιάδων ανθρώπων.
Ίσως κάποιοι να μην έχετε ακούσει ακόμα τι είναι το δικτυακό μάρκετινγκ.
Ίσως από κάποιους να είναι παρεξηγημένο (όπως  γίνεται με κάθε καινοτόμο τάση).
Ίσως σε κάποιους να μη συνάδει με τα συμφέροντά τους.
Το σίγουρο όμως είναι ότι αναπτύσσει  την επαγγελματική αποκατάσταση και επιχειρηματικότητα χιλιάδων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο και μάλιστα χωρίς να απαιτείται η φυσική τους μετακίνηση.
Το δικτυακό μάρκετινγκ αφορά όλους μας.
Άνθρωποι από κάθε εργασιακό χώρο και κάθε ειδικότητα αξιοποιώντας την ιδιότητά μας σαν καταναλωτές, δικτυωνόμαστε (ο καθένας από μας είναι  ο κρίκος μιας αλυσίδας) και δημιουργούμε οικονομικά οφέλη που μπορεί να είναι :
-          οικονομία στις καθημερινές μας αγορές σε προϊόντα άριστης ποιότητας
-          σημαντική αύξηση του εισοδήματός μας , έως και
-          δημιουργία πλούτου
δημιουργώντας τη δική μας νέου τύπου επιχείρηση και επενδύοντας το ¨κεφάλαιο¨  που θα ξοδεύαμε ούτως ή άλλως σαν καταναλωτές και θα έχουμε ούτως ή άλλως κέρδη!
Το δικτυακό μάρκετινγκ είναι απόλυτα αξιοκρατικό.
Όλοι έχουν την ίδια επιχειρηματική ευκαιρία και τις ίδιες προοπτικές ανόδου. Όλοι έχουν την ευκαιρία να το γνωρίσουν και να κρίνουν αν ταιριάζουν σε αυτό τον χώρο.
      Το δικτυακό μάρκετινγκ είναι σχέσεις ανθρώπων και όχι door to door πωλήσεις προϊόντων.
Αναπτύσσει την κοινωνικότητα, την αλληλοβοήθεια  και την προσωπική μας βελτίωση.
Πολύ καλό για να είναι αληθινό; Αυτή ήταν η πρώτη μου σκέψη όταν είχα την πρώτη μου επαφή με αυτόν τον χώρο.   ΚΙ όμως ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ!

ΕΛΕΝΑ ΚΑΡΑΔΗΜΑ  σύμβουλος δικτύωσης

Αν θέλετε περισσότερες δωρεάν πληροφορίες και ενημέρωση τηλεφωνήστε στο 6977267997 
ή στείλτε e-mail elkaradim@gmail.com





3 σχόλια:

  1. με το δικτιακο μαρκετινγκ δεν ασχολουνται μονο οσοι φοβουνται και οσοι δεν το γνωριζουν!
    γι'αυτο ρωτηστε, μαθετε... η αποφαση μετα ειναι δικη σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. uparxei kati na fovithoume? exei sxesh me tis pyramides?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμε πολύ καλή η ερώτησή σου.
    θα προτιμούσα όμως να γράφετε ελληνικά!
    ΟΧΙ δεν εχετε να φοβηθήτε κατι στο δικτυακό μάρκρτινγκ. Εχει σημασία όμως με ποιά εταιρεία θα συνεργαστείτε ωστε να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα. Το δικτυακό μάρκετινγκ ξεκίνησε στην αμερική πριν 50 χρόνια, υπάρχουν εταιρείες 50 χρόνων. Δεν υπάρχει λοιπόν να φοβηθήτε κάτι σε αυτές.
    ΄΄Πυραμίδες'' προφανώς εννοείς αυτό που είχε γίνει πριν χρόνια 'οπου εδειναν χρήματα οι από κάτω και τα έπαιρνε ο πρώτος ή κάτι τέτοιο. Δεν κράτησε και πολύ, μαθεύτηκε αμέσως. ΟΧΙ με αυτό δεν εχει καμία σχέση.Η πυραμίδα σαν σχήμα είναι ένα δίκτυο, το γενεολογικό μας δέντρο είναι μία πυραμίδα.
    Το δικτυακό μαρκετινγκ όμως είναι ένα κοινωνικό δίκτυο.
    Επειδή μπορώ να γράψω πολλά ακόμα θα βάλω μία ανάρτηση με αυτό το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή